حقیقت ...

 

مرگ از زندگی پرسید :

چیست که باعث می‌شود که

تو شیرین و من تلخ جلوه کنم؟!

زندگی لبخندی زد و گفت :

دروغی که در من نهفته است و حقیقتی که در توست…!

 



نظرات شما عزیزان:

بهارنارنج
ساعت19:58---21 آذر 1394
سلام خواهر کجایی شما

هانیه
ساعت11:44---19 شهريور 1394
همیــــــــشه توان ایــــن را داشته باش تـــــا
از کسی یا چیزی که آزارت می دهد
به راحتــــــــــــی دل بکنـــــــی....


مهسا
ساعت2:35---20 تير 1394
خیلی متن جالی بود به وب منم سر بزن

بهارنارنج
ساعت1:52---18 تير 1394

پاسخ:khodet gholi azizam


Matori73
ساعت21:36---16 تير 1394
ساده ام مثل کبوتر
که به دیوار تو عادت دارم
تو مرا دانه دهی یا ندهی
آب دهی یا ندهی
چون به دیوار تو عادت دارم … هر کجا بال بگیرم به تو بر میگردم.
هر کجا آب ببینم …
هر کجا دانه ببینم …
هر کجا کوچ کنم
آشیانم سر این دیوار است
من به دیوار تو عادت دارم
من به این سایه دیوار ارادت دارم
تو به من سنگ زنی یا نزنی من هستم … تو مرا آب نده
تو مرا دانه نده
به خدا هیچ نخواهم.
تو فقط سنگ نزن …
میرنجم …


solaleh20
ساعت13:34---14 تير 1394
به به سلام ژیلاجان بله که یادمه خوش برگشتی...منم لینکت کردم


بهارنارنج
ساعت2:46---13 تير 1394
سلام تجی به به خوش اومدی دوباره به جمه وبلاگ نویسا افرین
ولی تورو خدا نزن تو کار غمگین با
دلمون پخت
پاسخ:slm golam nmishe azizam...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب هـا :
اבامـہ ے مـطلـب

جمعه 12 تير 1398برچسب:, 12:29✘ ⬇↓⬇َzhila⬇↓⬇

ѕнιк-gнαĻєв